2 veckor kvar..

tills jag ska börja Ross High School här i Brentwood.. Shit, är lite nervös men de ska nog gå bra hoppas jag! :D mohahha..
Anyway, Trang har åkt hem och är hemma just nu. Hon är säkert skitglad:P Just nu sitter jag i hemmet, har tagit hand om huset riktigt bra idag. Det luktar gudomligt! Ska strax ut, för det är sjukt fint väder idag. Väldigt Cool och fresh luft! :D

Nästa vecka på torsdag så ska jag får 10 sprutor tror jag om inte var det 5. Sen på fredagen därpå så ska jag göra engelska test i grammatik och hörläsning. De ska nog går bra, en lätt match för sunday right! So, ska kila iväg nu, kanske blir det bio på fredag med bögarna. Vi får se,  krabborna vi fiskade upp är orörda.. Ingen vågar äta dom, för små och skabbiga hahah!

See you! / S

Kommentarer
Postat av: Linda

Var har Kentah tagit vägen :O!!

2008-08-22 @ 21:03:07
Postat av: Anonym

u will make it mooou nou :D

2008-08-27 @ 01:30:10
Postat av: Anonym

ja kentah var har den snyggingen tagit vägen?

2008-08-31 @ 22:56:24
Postat av: _keke_

very längesen ni gjorde update?

2008-09-15 @ 20:35:22
URL: http://seimei.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyggingen keeentah har gått bakom min rygg med toallete han finns på twogram.blogg.se

2008-12-06 @ 22:23:29
Postat av: _keke_

uuusch keeeentah har blivit bad boy hur vågar man dissa miss supremo babe??! ska jag göra kung-fu panda på honom minsann!

2008-12-13 @ 23:55:03
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0