Back on track 12/13/08

Yes man!
Har fixat om Kentahsunday nu men utan Kentah tyvärr, ja det är mycket sorgligt. Nästan så man vill dö ju!:O
Ni kan hitta Kentah på www.twogram.blogg.se, ni förstår vår kära Mr Kentah har bytt sin smak för sin bak.

Jag hoppas ni gillar det jag har gjort, väldigt grön och skön.
Satt och chattade med Kikki innan, saknar dig jättemycket bara så du vet och jag ska försöka blogga varje dag eftersom jag har lagt tid på den nu så är de väl ändå dags att fortsätta något jag har redan börjat på. Så följ mig okai, besök mig och berätta för mamma, pappa, barn och alla dina söta amigo's att kentahsunday exsistera! Byebye - Supremo




Sorry Kikki, But I love you :P

Kommentarer
Postat av: - t

haha tjusig blogg.. ima follow every little step u take

2008-12-15 @ 20:26:31
URL: http://changie.blogg.se/daysofmylife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0