Frossy Snowy

Hej! OMG, the big fat ass news today is the freaking snow! Vid 12 tiden idag då befann jag mig i skolan, from nowhere så skrek någon "ITS SNOWING" OMG, så mycket snö! När jag kom hem fick jag hjälpa mamma skotta snö. Hon och hennes man kom hem tidigare idag pga snön. Ganska soft för dom då speciellt när det är fredag =] Skottade bort all snö i parkeringen och när vi var klara så ville jag inte in än. Va ute i en extra halvtimma till och jag gjorde min första snögubbe på flera år! Minns inte sist jag gjorde en men haha jag tog effort idag och gjorde mig en FIN VIT SNÖGUBBE! Jag vet jag är så himla cool asså :] lol!   - supremo

 




Kommentarer
Postat av: _keke_

HAHAHHA cooooling!

2008-12-21 @ 19:12:39
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0