Get low ?

Jag sitter och lyssnar på Flo-Rida's "Get Low" och sommaren kommer såklart tillbaka i tankarna! DAMNDAMN! :P I just can't let it go, I don't think I'll ever be able to either =) Which is a good thing though because it keeps your memories warm and safe from not being forgotten! Ska snart koka ris innan mamma kommer hem. Min dag har varit helt okej, väldigt rolig faktiskt men lång som vanligt. Imorn är det fredag vilket glädjer mig enoooormt! MEGA MEGA, u know supadupa good feelin!


Såhär såg jag ut idag! Vaknade 6:16, vilket är sent för mig för jag brukar vakna vid 5.45.. skolbussen kommer 6.45 så jag hade 20 min på mig! GOT DAMN, Trang du som känner mig väl jag har bra timing! Fixar mig snabbt och jag spendera minuterna väldigt spendersamt! Lol. - supremo

OBS bilden va tagen efter skolan.. så tror inte att jag är ngn freak som fotar kl 6 på morgonen hahaha vem fan gör de liksom !

Kommentarer
Postat av: - t

haha vad ska det betyda? spendear minuterna spendersamt? nej nej men good sis =D haha inte som jag SEG som FAN MUAH love u and i MISS u :(((((((

2008-12-19 @ 00:52:24
URL: http://seimei.blogg.se/
Postat av: - t

btw cute pic =Dihihih

2008-12-19 @ 00:55:25
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0