Hej!

Då är det bara 3 dagar kvar tills julafton! Vad ska ni göra? Jag funderar på att sticka med min morbror och faster upp till Brooklyn men är ej säker än! För då ska vi förbi Roosevelt Mall och där finns ascoola butiker! Men ajja jag har shoppat ganska mycket, minst 1 gång i veckan tror jag? ajja IM NOT GONNA STOP :)
I år vet jag inte vad jag önskar mig till julklapp faktikst.. Har inte ens tänkt på julen så mycket i år.. men kanske börja dra ihop sig.. Nitendo Wii ska jag få tror jag för de har mamma tjatat om sen somras.. hmm.. Jag fundera på en Ipod Touch? Dom är ascoola! AJJA IDK no more...  Just det, vi yrar om att dra till Manhattan på onsdag, juldagen då. Kolla på paraden osv... ajja vet ej än... Det är så mycket snö och så kallt ute!!

bye ska äta - supremo


shoppning från igår.. Var ej på shophumör så jag köpte knappt.. ett par skor o undies.
Dock fick min mamma hem en massa fint! mucho bieno.!

Kommentarer
Postat av: _keke_

hoho niice :D

2008-12-21 @ 19:11:51
URL: http://seimei.blogg.se/
Postat av: - t

oj oj oj mami shoppa haha =D

2008-12-24 @ 00:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0