BET awards

vet ej när detta ägde rum men jag ville bara säga att
Chris Brown och Ciara var lätt hetast på scenen! WOPA säger jag bara.. :D


Idag har jag inte gjort så mycket förutom degat framför datorn på mammas jobb! Ganska härligt väder för det är svalt och inte så övervarmt som det brukar vara. Tycker synd om vår hund lucky, han har absolut ingen och leka med. Tänk och vara en hund, vad sorgligt det måste vara. :) hahahaha!
Ajja idag har jag iallafall käkat som tur. KFC fick det bli, så jävla gott. Jag valde nummer 7 haha, då får man 2 crispy chicken wings och sen potatis mos med brunsås och sallad med sconesbröd.. MMM mucho bieno! Gracias för KFC :)
Ajja nu är jag hemma iallafall, har fan gått skitlångt idag! Shit så jobbigt det var och det var inte så himla kul men jag var faktiskt ovanligt glad idag! Hade värsta power:n så jag powerwalkade hem! I feel actually GOOD!
Ajja ni får ha det så bra och Kenny kan du inte börja blogga.. Börja kännas riktigt KASST med att blogga själv för det var ju de vi inte skulle göra! Sen är säkert alla som läser trötta på vad jag har att skriva..Hablos bontios and bonitas Im out! // S

Kommentarer
Postat av: Su Phu

Kenny är upptagen med sina brudar ;)

Skriv på Sandy, jag tycker om när du...tar på mig :)

2008-07-25 @ 06:45:10
Postat av: _keke_

HAHah neeh Inte boring alls :D aleeng-che like ;D

Haha... yummy vi får käka där när jag e i usa HIhi :D

2008-07-26 @ 14:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0