Good afternoon people..

Ja det blir ju aldrig som man planerat.. Kikki kommer inte mera, detsamma gäller hårklippningen.. Men som tur så har man planerat om.. Nästa vecka kommer hon hit istället eftersom Kristianstad-dagarna är igång, vi syns ändå nu i helg. Då ska även familjen Pham ner.. Yippiy och även Toilette-man. Första gången på åratal som jag faktiskt är hemma när Kristianstad-dagarna väl är.. haha inget speciellt me de dagarna bara att det är festival och karuseller och folket i kristianstad kan ha något att roa sig med.. weeeh. sommaren suger less :)

Som jag nämnde tidigare så har jag planerat om.. Ska klippa mig imorn på Hair-line.. hoppas de blir bra annars JÄVLAR! haha nej hår växer ut såklart, men det hade inte varit så skoj om håret blir fult :) .. aiiight?

Annars har jag inte gjort så mycket idag förutom varit på stan återigen med Tommy och surpuppan Trang.
Vi shoppade igen... hehe (A) ... Alla tre köpte varsin scarfs och Trang valde ut dem alla:D hehe.. fick ingen bild på tommys men här är Trangs..


Hello Kitty och hela Sanrio-gänget!

          /Sunday

Kommentarer
Postat av: Trang Aka Changie

I had my reasons to be sur sur sur hahaha... MINA GLASÖGON!!!!!!!!! AAAAAAAAH

2008-07-02 @ 01:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0