jaha...

så när man var på ett tekniskt varuhus igår här i Usa så blev man ju lite chockad. Ja gissade vad man hittade...
Jo en massa LG mobiler.
Det verkar vara så att Usa har en del nya och olika modeller från LG än dom Sverige importerar in.
Jag tyckte inte alls om LG mobiler förr.. Vet ej vad modellen hette men många hade en LG silver som man fäller upp. Skitful mobil. Jag började tycka om LG efter jag hittade min LG viewty. Dock har jag sålt den nu så tekniskt sätt så är den inte min längre. GRR, vet att jag har pratat om LG hit och dit.. LG secret är fortfarande sexy..
Mobil modellerna är presenterad av ett mobilt företag, Verizon Wireless.. Se nedan för bilder.

LG DARE LG VOYAGER LG VX9400 LG SLIM



LG DARE: Ser väldigt mycket ut som Viewty, dock har denna ingen stor lins på baksidan som Viewty:n. Och Dare har andra features än viewty. Mycket coolare grejer måste jag säga:D
LG VOYAGER: Också touch men om ni söker på den på google finns det fler bilder att se. Den har ett tangentbord som man kan fälla upp på sidan. Mycket smidigt.
LG VX9400: Slisklig mobil som man kan vända skrämen på helt som ni kan se på bilden. Denna modellen finns i Sverige och är inte ny, men det skadar inte att den är med på min blogg. Den är het och man kan se huvudrollen i filmen "The Iron-man" använda den. Ha Ha, gotcha!;)
LG SLIM: För dem som inte vill ha hela mobilpaketet med kamera och mp3 spelare. Enkel mobil och den är liten och ja, Slim!

That's all pepz. // S



Kommentarer
Postat av: Con khi

Köp en Samsung U700! eller Samsung Soul. anh toan ska köpa någon utav desas.

2008-07-23 @ 13:18:00
Postat av: elin

hej! Jag undrar om du vet vart man kan köpa den lg vx9400? min dotter har önskat sig den sååå länge och tjatar konstant.



Tack / elin

2008-11-05 @ 08:43:31
Postat av: Less på att leta

Hejsan där, jag undrar också om du visste vars man kunde få tag på LG vx9400, letat länge men kan inte hitta...



Evigt tacksam för svar :)



/F

2009-08-26 @ 02:30:17
Postat av: 0123

vart kan man köpa denna Lg dare

Postat av: Sandy

endast i usa tror jag faktiskt

2009-09-22 @ 23:35:21
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0