Japp, Tänk om =)

Godmorgon  folket =)
Önska att jag kunde blir en superhero.. tex superman.. eller något like.. läsa andras tanka.. och flyggar vart jag vill,.,. juste nu så vill jag bara flygga till Spanien ;);) Tänk om.. men ibland får man väl drömma lite eller vad säger ni guys HAHA!

vaknade för en stund sen. råkade somna in när jag log och kollade på bilder..
men jag hade ett viktig sak att göra.. men jag deckade >.<  men iaf jag ha tänk på ;) det är  huvudsaken,,
mmm men jag ska nog sova snart igen,, ska nog till malmö imorgon och shoppa lite kläder.. =) Jipii..
men jag jobbar inte imorgon va skönt allså.. juste jag har inte nämnt vad jag jobba med..

För en vecka sedan, så flyttade lilla Kentah ner till Skåne igen föratt jag hittade jobb ;)
just nu så jobba jag inom resturang.. "köket" ^^det är fett roligt.. man lär ju sig massor med saker.. som man brukar säga "man lär sig nya saker varje dag"  och jag håller med ;)  jag som inte ens kunde hålla en kniv HAHAH! som de skrattar åt mig..
men mina kollego är fett sköna.. men det finns bara en som är riktig skön i mina ögon det är baben ;D hehehe..
nopp.. slut med snacket nu,..



iiii iii.. ska nog köpa något fint imorgon.. jag som har redan hittat en men ska nog inte till kstad på ett tag...
men iag hoppas att jag hitta de byxorna som jag vill ha i malmö då ^___^

men nej guys,, ska nog vila ut mig lite till jag som ha jobbat 12h idag >.< 
Puss på er så länge så hörs vi nog snart igen ^^  /Kentah




^_____^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0