Kristianstad-dagarna är på gång..

då var det dags igen! haha, som jag nämnt tidigare så är det första gången på länge jag är hemma när krstd dagarna är.. Well de var inget speciellt, och jag förväntade mig inte så mycket.. Träffade en del klasskamrater, tyvärr så va alla påverkade av alcoholen eller festivalen?:P haha.. Ayoo.... har nyss käkat och vatt ute.. Fifan var det är stekt hett!! Ska dra till Malmö idag och fira min kära Hoa Co Nuong.. Så vi syns party people!!

GLÖM INTE SOLKRÄM NU FOLKET OM NI INTE VILL SE UT SOM RED TOMATO'S ;)

CIAOOOOOOOOOOOOOOO BELLO'S

bilder från gårdagen pepz.... ;D


från vänster: Trang, Jag, GrandMAMA(L) och farbrors fru co Ngan!


'Hotpants bilden enligt Nikki boy.. AHHA!
Sexy Mamas!! Aleng Che, Trang con Dien och Sandy banänaa!

Kommentarer
Postat av: le

Trang con Dien? Ten gi ma nghe bekant! =)

2008-07-07 @ 13:32:24
Postat av: _keke_

HAhah Hotpantsbilden =)

2008-07-09 @ 23:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0