Respondo

Hello people!
Jag har nyss vaknat och tiden här i Usa är 11.20 AM. Så idag sov jag extra länge,brukar annars vakna vid 8-9 tiden. Antar att det är för den goda bufé-maten jag åt igår! Vi åt på någon resturang som jag inte minns namnet på, de hade all sorts mat jag orkar inte nämna allt men jag kan säga att där fanns Sushi, ungstekt lax med kryddor, musslor och massa annat gott! Grillat, stekt och kokt you name it! Det var FETTGOTT om jag får uttrycka mig med mina egna ord.
Jag ska strax dra härifrån datorn för att göra mig i ordning och käka någon sandwich som mammas jobbarkompis köpt från Brooklyn. Det är en homemade sandwich som några risplockare säljer däruppe. Innehåller sallad och kött med någon sorts krydda i. Lite spicy är den iallafall, men GOTT!

Det händer inte mycket utöver det vardagliga, vad det nu är:P
Lite mer update från igår, så var jag och Trang på Bay Shore Mall. Shoppade lite random not much för jag blev extremt trött när jag var framme. Vet ej men jag får värsta jordbävning i skallen varje gång jag vaknar och de får mig att vara ur-balans och efter ett tag så övergås det till en smärta som varar dagen ut men frammot kvällen så försvinner den. Hm?

Anyway, jag hängt upp mig på något. En jävla film som jag vill ladda ner har fastnat på 70.1% och yes Im talking about the fucking Banquet! YALLA fan, jag vill se den :( Aleng får hjälpa mig med hur man öppna flera seedar och leachers ok?
Menmen nog om de, vet ej vad jag ska göra idag. Antagligen ska vi åka någonstans eftersom det är lördag och vaje lördag så händer alltid något SKOJIGT jippi! :P Ska dra nu och jag har ingen och snacka skit med om kvällarna längre, Dit To lever ju inte i samma tid som jag gör så vem finns de? Kanske ska börja titta omkring och vända mig till Hak Quajs haha! Ha det bra och jag är "JÄTTEGLAD" att många läser denna bloggen! Måste vara intressant de här med Sandy söndag och Kenny Kentah:P hahah not so much, ye that's what I though ! ajjaaaa Jag känner att jag är lite flippig nu, de som känner mig vet att det kan endast bero på en sak! Jag har inte fått mat i mig än så de är dags för mig att kila vidare till min smörgås :) Ciao/ Sandy

Till Kenny: Hej brossan! I miss you vill jag först och främst säga.
Jag har det bra i Usa, det gamla vanliga. Jag kommer ju inte för semester så det är annorlunda i år.
Måste hemstadja mig right:).. Men en sak kan jag berätta att vi har en ny familjemedlem, Lucky the dragon dog haha!
Hoppas du har det skoj i hbg festivalen, får berätta för mig senare okie. =)

Kommentarer
Postat av: Master Su Phu

Dit Vit vadå jag lever i en annan tid. =) Har kunnat skriva till dig flera gångeer. Kom inte med dåliga ursäkt för att du varit lat. Me done my part! ;)

2008-07-27 @ 03:38:49
URL: http://lojligadicken87.blogg.se/
Postat av: _keke_

SANDY I WANNA TALK TO U! Me miss veeeery mucho! OK OK we take webba again ok?

2008-07-27 @ 04:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0