Sloooooooooow motions.....

Good evening Ladys and Gentlemens and Homosexualls!
How are you this evening? Me, myself and I are feeling just fine! Today has been a very very gorgeuos HOOWT day! Got damnit, it was so damn hot that every freaking damn swed was walking around with only bikini overtop on!:O Can you freaking imagine that? hahaha.. just kidding.. De som inte har G i engelska kan ju försöka översätta med tyda.se.. Ett växande lexikon:O

Det har gått några dar sen varken jag eller Ken bloggade.. Han arbetar förtillfället så är därmed väldigt trött efter arbetet. Det är mycket förståndigt från min sida! :) I do miss my bro. Vi syns nog nästa vecka, förhoppningsvis!

Idag har inte hänt så mycket.. Stan igen med idioterna... mycket fuuuuun.. Tombibi skröt om sina körlektioner IGEN! -.-...
och Trang är ... ja Trang:D HAHAHA! I gotta love my sister.. eh? not.... hhaha fan va jag snackar.. är faktiskt rastlös och jag bloggar endast för Tuyet sa att jag och Ken var extremt söliga med bloggandet..
Oh jag glömde nämna att jag träffade min vän Delal idag!!! som kommer från Kuwait.. Hon flyttade dit för 2 år sen! kändes riktigt bra och träffa henne igen efter 2 år:D haha my golddigger friend..

Anyways.. 2 veckor kvar... Dags och packa?? Ahh och måste raska mig till Skatteverket också.. heheh . .
Well have it guys! tack för att ni läste mitt onödiga inlägg! Måste lufta lite ibland.. hehe ;) peace take care / Sunday

jag bjuder på denna sexiga bilden på 3 läckra personer.
Tina JAG SJÄLV;) hehe.. Och Tommy Gay !:)




Kommentarer
Postat av: Tuyet

Sandy är bajs.. shoppa aldrig till sin gamle vän!

2008-07-04 @ 01:36:46
URL: http://imgone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0