6 timmars...

shoppning! Jag, Trang och Tommy gick på stan idag.. Det går riktigt seg när man går med dessa typerna på stan men som Tommy gay säger "man ska njuuuta"... Njuta my ass!:P Vi alla 3 fick iallafall hem något.. Tommy köpte ett par sköna låg nike skor.. Liknande till Converse-stilen men dessa var defenitivt coola i sin egen kategori.. Trang köpte en rutig tunika med sommar färger, mycket passande.. Hon fick hem en liten handväska och lite accesoarer med.. Själv så köpte jag en skjortklänning, marin-blå. Älskar marin-blått, jättemysig färg och så är den snygg;)..Köpte hem en tunika och ett bälte och sen blev de ett armband också... NICE... Känns skönt att få bränna stålar på saker man kan använda nu efter allt festande och firande..

Anyway jag tror alla blev nöjda trots tiden.. Man blev ju hängig efter ett tag men de är vi vana vid.. LATMASK-takten...
Annars bär det åt Hässleholm på fredag och Malmö på lördag.. Ska återigen fira.. Senaste helgen var man nyligen i Helsingborg och firade en kompis födelsedag blev lite bio också.. Kollade på The Happening. WASTED movie säger jag bara.. Handlade om växter och vinden som reagerar på människan stimulering och skulle döda oss alla för vi är ett hot mot dem.. Vilket är sant men filmen var ändå fuckad... Hade hellre kollat på Sex And The City;).. Hört att den är bra och vännerna säger desamma.. Så den ska man titta på nu på söndagen med ett par heta chineses.. heheh :P

Fjongan kom ju hem från Vietnam i lördes om jag inte har fel.. Hmmm och om jag har misstänkt rätt så fick fröken napp i Vietnam!! :P You getta tell me who the guy is :P ahah
Pratat med Ewie också som också är i Vietnam.. Fast i Ha Long som ligger i nord. Samma stad som jag.. ;)
Saknar henne och är lite ledsen för att jag inte hann se henne innan hon stack för vi kommer inte ses på ett år ungefär.. Men kiwi njuter av vad Vietnam har att erbjuda medans jag och de andra få lida med Sveriges "SOMMARVÄDER". JA precis. "sommarväder" .

Ajja nu ska jag dra och prata i tele med flying heo aka tuyet.. / Sunday


Bild från idag, Mister Tommy.. Eller ska jag säga ong cu? hahah

Bilder från helgen.. Aleng och Sandy på väg till hbg..


Trang och Mimmi fular sig som vanligt ;) ...




The day after the day before xD
Miss. Kung Fu Linh And Sandy ;P


Oi gioi oi.. 3 chi em;)...
3 djy che's.. hahahha


Rulla fint nu vänner.. pusshej! / Sunday


Kommentarer
Postat av: _keke_

HAha.. e tommy bög nu också :O

2008-06-30 @ 20:57:08
Postat av: Sandy/Sunday

han har alltid varit det;)

2008-06-30 @ 23:08:26
URL: http://kentahsunday.blogg.se/
Postat av: Trang Aka Changie

haha en sölig jävel också!

2008-07-01 @ 02:29:34
Postat av: Danielle Dang

har jag sagt detta? om inte... jackan är fett fin sandy ;D

2008-07-02 @ 02:26:56
Postat av: Sandy/Sunday

haha tack det ar inte min.. det e linhs jacka ;)

2008-07-02 @ 11:29:21
URL: http://kentahsunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0