A little drop off..



Funderar, men på två helt olika saker.
Man blir trött och det börjar ta lite i hjärtat.
Pissed off, men ändå varm.
Jag vet vad jag har "in mind", och jag vet att Ken har också har något på hjärtat..

Liten update:
Både syskonen befann sig i Göteborg under senaste helgen. Det blev liseberg och lite annat för min del under dagen medan Ken och Co:s tåg blev försenat så de fick ta buss till GBG. Annars Tyckte jag att det var lyckat! Hade en jäddrans skön helg tillsammans med 4 andra:D.. Det var riktigt skoj och jag är äntligen nöjd faktiskt. I shall not complain anymore!

Annars var det riktigt nice på Respekt, där dök det upp både heta och skitcoola människor.
An experience I¨ll never forget..

Annars är det bara 3 veckor kvar, sen flygs det till US and the A.

/ Sunday- and will you be my afternoon? :)





Bild från GBG
Trang, Aleng, Jag och Mimmi.


ha det fint Ciao!




Kommentarer
Postat av: anonym

"eh eh" ;)

2008-06-23 @ 21:26:20
Postat av: Jainie

Oj.. Åkte ni till Gbg iaf ?

2008-06-23 @ 23:08:28
URL: http://crystalstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0