I am impressed!

Hej, det ar Sunday som skriver.
Ja som rubriken sager sa ar jag valdigt imponerad av vad Kentah har gjort med bloggen! Sa SEXIG om jag far beskriva med mina egna ord! hehe... ^^ Im so proud over my bro!!

Liten kort update....
Igar var jag med Tina, hjalpte henne och mala vaggarna inne i hennes mammas rum.
Det var valdigt ojamt nar jag kom dit for de visste inte hur en "roller" fungerade. Hmm.... O.o..
Anyway proffset(Jag) fick steppa in och rulla sa allt blev fint och jamt! Det blev valdigt bra efterat tyckte jag, och det tyckte Tina ocksa:D *hoppas jag*. Glomde namna att Zebbe ocksa kom forbi och korde lite fargkrig med oss. Hoho!Det bjods aven pa stekt kott och friterat kycklingvingar/ben med ris och bearniesas. haha.. gott och trevligt!

Festa Kentah? Jag och Babu ar ocksa bjudna.. Skulle hera av mig idag till henne men det har jag inte gjort an.
Har varit upptagen med datorfanskapet som antligen ar fixad. Jag behover nog en "Cool-fan". Sedan ar anledning till varfor jag inte har de tre sista bokstaverna i det svenska alfabetet ar for att jag har kopt min dator utomlands. 

Iallafall vi ses kanske i helgen Kentah annars blir det nasta vecka i GOTEBORG!!!

Godnatt /Sunday


PS; verkar som om bada bara bloggar om natterna :O  HAHAHA high 5!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0