14-06-08

Tjabba!
Det är Kentah här, ja jag skulle ner till skåne idag eller lite senrare, men det blev inget av.. Föratt jag trodde att min brorsa skulle ta bilen ner, men det var inte så, han skulle ta tåget ner..  Just nu så behöver jag penga så jag spara pengarna heller.
Men idag så har jag inte gjort så mkt.. eller campde framför tv:en idag :D  Kollde på fotboll.. och låg där och halvsov.. men så kom Alec över och sa till mig kom vi dra och köper blommer och jag frågade till vem då.. då sa han att han skulle köpa  till en vän.. föratt hon har tagit studenten.. så ja.. så stack vi och plockade blommerna ist =)) ekonomi Ffs HAHA..  och då gick vi till henne o sa grattis och gav blommerna och ja vi sa att vi plockade de.. men hon trodde inte på oss ;D bara föratt de var så fina =) HAHAHHA! 

Men annars har jag umgås med Alec och Piiay idag..  Jag kom hem nyss typ eller för 20 min sen.
Iiii, så tråkig det är .. men iaf jag har haft en jätte bra dag med Alec och Piiay..
ja vi gjorde lite duma saker idag.. men det var fett roligt.. allt började med att vi var hunriga eller jag då =))
Så ja vi började äta pizza.. och snackde lite skit.. och skrattade och sånt.. sen så tog Piiay upp en tändare. och började leka med den.. Så kom vi på att vi kunde leka med hårspray..  då började jag då " kom kom sprya på min hand"
ja så började vi sprya lite..  Sen så tog vi en tändare och  satte på den.. Sen kan ni själv räknar ut vad som hände =) 
Efter det så gick vi ut och skulle  testa sprya på marken  och kolla om det  skulle börja brinna ..  Så frågade jag Piiay om jag ska skriva henne namn.. ja och det funkade =)) Sen ni som känner mig ni vet hur jag är.. jag med hårspry allting kan hända då ;D HAHAA!
Men jag orka inte gå in i detaljer idag .. för trött..


Men  det är något som inte stämmer idag;( iaf inte nu
men jag ska nog försöka sova nu..  



Godnatt Folket ;D puss på er / Kentah

Kommentarer
Postat av: Jainie

haha ! XD Fettnice blogg ^^ /Jainie

2008-06-18 @ 01:55:32
URL: http://crystalstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0