Morgon update..

Japp, vi ska ut och plocka jordgubbar strax. Men anh Alec han ligger pa varan kna och dreglar mums liksom. Och det luktar kebab fan hahaha... da vet vi vad han har smakat pa ikvall hehehe.. Han ar en riktig sexgud pa det sattet han ligger pa. bilder kommer senare;)

Sunday och jag var pa min brors tjejs fodelsedag. Det var valdigt skoj, trevligt med konjaken. Foll inte direkt for min smak men ska man skala sa far man offra. Vad finns det mer att kommentera? Jo! Goda varrullar. hehe xP Efterat vid midnatt akte jag och Alec med Sunday hem till home sweet home!! Kara Kristianstad. Och vi ska inte plocka jordgubbar. Vi har dygnat hela natten/morgonen! Klockan ar strax 6. Funderar pa att bowla imorn.. Far ser hur det blir, kanske fint vader? Ahus kanske? Vi tar det som det kommer, leva i nuet!

Forresten, 2-1 till SPANIEN !!!! Grattis till dem som tippat. Fint! och harligt!!

Dags att sova da tack och hej/ Kentah o Sunday

Kommentarer
Postat av: jennifer

sverige skulle vunnit....

2008-06-15 @ 06:24:18
URL: http://jannifar.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0