Shu!

Tja, det var ett tag sedan jag hörde av mig ;D
men läget guys?! hehe

Japp, jag är fett seg idag.. bara föratt jag har jobbat..
men jag har haft det fett rolig på jobbet. :D 

"b oi la b" sitter här och chillar och vänta på en segis..
nä, men jag tänkte bara dra in och laddar upp nåra bilder från gbg ;D var där med gänget,, fett rolig va det oxå :D
längesen man umgås med de,  iiii ii  jag vet att jag är fett tråkig just nu ;P fett deppig i know ;D HAHAH!


nej, men nu ska jag nog kolla lite på film eller ligga här och chillar ;D hehehe!
sen babe oiii!  och people njut av bilderna ;D i know that i'm sexy :D hahaha! /Kentah
Broder och jag ^^
Eh Eh ;) HAHA! 
Danielle & Kentah

Kommentarer
Postat av: Anonym

"eh eh" con nha ai ma xau the ;D

2008-06-24 @ 11:11:20
Postat av: Sandy/Sunday

hahah love you fuckasses xD

2008-06-25 @ 03:04:20
URL: http://kentahsunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0