18 April 2009

Ja då fyllde jag år, BAJS PÅ ER som inte grattade :P hahaha! nej skojar bara.
Jag hade en helt ok födelsedag med skitgod mat på APPLEBEES och sen bio på Cinemax då vi kollade på KNOWING med Nicolas Cage. SKITBRA FILM, rekomenderar att folk kollar på den eftersom den får en att tänka på många livsfrågor. What Shall Humankind do when we can't control the Nature disasters around the world.



Förra torsdagen va de nog då Agriculture night hölls.. då vi fick se bollywood dans och andra danser.. tex stepping o african dance o salsaaaa.. laddar upp på youtube snart..



hursom helst folk, vet jag har segat med att blogga.. förlåt tuyet men hursomhelst. nu är jag 17 år och de är väl ganska coolt. NOT.... PEACEout Ktown down / sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0