Glömde aprilskämten

Ville bara dela med mig lite.. Första april var för två dagar sen och det hade jag ingen aning om förrän efter lunch.. Efter jag var klar med Sv B - Nationella prov satt jag och lyssnade på radio i bilen.. Det var då jag fick reda på att det var första april..

Kom hem och tänkte på min underbara bästis.. Tog upp luren och ringde upp henne och lurade henne att min tjejperiod var utebliven i två veckor och att jag var rädd att jag var gravid.. .. Hahah, hon gick på det..Så gulligt..

Sen ringde man upp bobo och var lite taskigare.. Lurade att jag ville ha paus.. Förra året lurade jag bobo att jag hade brutit bena och det värsta är att hans mamma fick reda på det och sa "Om det är något allvarligt kan du åka till henne".. Visste inte vad jag skulle göra.. :O:O

Kommentarer
Postat av: - t

hahah galna tuyet :P fick mig där :((

2009-04-03 @ 10:49:11
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0