Hello Tuesday

Ciao Bella!
Det har varit en underbar slut av denna månaden! Förra veckan var awesome och denna veckan har varit awesome hittils fastän det är bara tisdag idag. Yes Indeed. Imorgon är det sista skoldagen för! YEAH säger jag!
Hur som helst torsdag är man ledig då ska jag dra och köpa lite grejer inför resan på fredag!! YEAH igen säger jag haha! Fan va kul det ska bli, WASHINGTON D.C here I come!! WOP WOP! Can't WAIT :D hohooh...

.Okej det är ingen gratis resa som jag fick förra året med min f.d klass 9D till POLEN vilket inkluderade Flyg till polen plus hotell och busstransport och mat såklart! Allt det var gratis och de var en riktig najs deal vi fick med tanke på att vi ej payyade ett shitt! hahaha hur som helst resan till d.c vilket är inom landet kostar mig 200 dollar !!!! Fyfan va jag kunde gjort annat med de pengarna.. Ajja Usa är ju inte som Sverige som ger bidrag. However nu ska man inte jämför dessa två länderna eftersom Sverige är ju ett litet land jämfört med Usa.. Men ialf det ska bli fett, fick reda på idag att vi ska åka på en cruise med på lördag kväll.. Det kommer också vara 3 andra High schools med oss så de ska bli riktigt skoj asså! DANS hörde jag att vi skulle ha och äta mat på båten! WOHO!! Kommer hem på söndag vid 11 tiden på natten tror jag och veckan därefter är de fan vårlov! NICE!

Mamma fyller år snart och jag med.. 4 dagars emellan våran födelsedagar höhö.. Vet ej vad jag ska göra om jag ska fira eller ej. Med tanke på förra året så slängde kära Trang min storasyster ihop en fete överrasknings fest! Sweet 16 right.. Det blev väldigt lyckat med tanke på hur pissed jag var när INGEN svarade mina inbjudan men de va pga att Trang sa åt folket att dissa mig. Yeah nästa gång har ni inte lika TUR! mohahah.. Iallafall det är ett minne jag alltid kommer komma ihåg! Tack Trang, I Love yah! Even if you're a pain in the azz sometimes... hahaha:D

JUST NU är kl 19.51 härborta andra sidan Atlanten! Jag sitter tyvärr och plugga in lite historia för jag har haft ett quartly exam igår och idag och slutligen imorn med. Igår gjorde jag 40 frågor på 40 min.. och idag förklarade jag 6 documenter och började skriva på min tematic uppsats. Omg! Så jobbigt men det är bara att bita ihop och få skiten klart för sist hann jag inte skriva klart min uppsats men jag blev godkänd ändå för andra quarter hoho. .vilken rackare haha.. jag var sjuk dessutom och jag pallade inte bry mig. 100% närvaro och 100% hemläxa.. Ni anar inte hur mkt läxor dom ger en!  I Sverige gjorde jag aldrig läxor fan fick ändå rätt fina betyg.. men här borta om man ej gör sina läxor då kan du glömma dina "A's oh A++" ..

 Vill inte plugga mer men måste mamma kommer hem vid 2200 för hon är på traffikskola.. hon måste sitta och lära sig i 5 timmar.. det är en del av hela skitet jag vet inte riktigt.. men kvinnan tar snart sitt körkort! Oh yeah! JAG OCKSÅ för den delen.. hahaha har struntat i att plugga till mitt "Permit" ajja palla ej få ta o deala med det på lovet.. för jag ska ha junior körkort i sommar! however det är väl en liten update på allt.. orkar inte berätta om helgen och talentshowen riktigt nu...måste plugga! Och mina vänner glöm inte även fast ni inte orkar eller om ni känner screw this crap kämpa på bara! KRIGA! ;) Sommarlovet är snart! Det är första April imorn så det är knappt 2 månader kvar!

BJUDER PÅ EN VÅRBILD!


hälsar till KENNY BTW ;) Saknar dig broder kanin!

Kommentarer
Postat av: - t

ROCK IT =D

2009-04-01 @ 11:17:32
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0