Hihih..

Vilken härlig helg det varit.. Jag har hunnit med mer än förväntat, helt ärligt.. I fredags städade jag mitt rum i två timmar.. Damn, kastade överdrivet mycket gamla saker.. Hihi, fräääsch..
Väntade på att Trang skulle komma men ingen Trang dök upp... Hmmm tänkte jag.. Hade ju planer på att ha roligt men det slutade med att alla lämnade mig och jag började läsa på min tredje Twilightbok istället.. Den har stått där och dammat sen jag fick den av bobo.. Hihi, den var så bra så jag låg hela kvällen och läste... Och vet ni vad det mest komiska är? Jo, boken innehåller cirka 520 sidor och jag är snart klar med boken... Jag har alltså läst ut boken på ungefär tre dagar.. Snackar om beroendeframkallande.. =)

Jag hann även med att skriva lite på min rapport som ska lämnas in om si och sådär 1,5 h.. Hihi, jag ska läsa igenom den en gång till och sedan skicka in den.. Den längsta uppsatsen jag skrivit vilket är 18 sidor.. Jaja, jag är nöjd att den är överstökat iaf..

/ T


Update:
Glömde säga att jag umgicks med sötnosen i helgen ju.. Haha, hon dök upp i lördags i vilket fall.. Och vilka grisar vi är.. När jag var pigg och ville göra något så sov grisen och sedan tvärtom... När vi båda äntligen orkade röra på våra fina gumpor så var det dags för henne att åka hem.. Haha great! Men snart är det valborg.. hihi grillsfest eller trang iiiuuuuuuuu? 

Kommentarer
Postat av: - t

wihihi. SAKNAR DIG REDAN (L)

2009-04-27 @ 08:08:21
URL: http://seimei.blogg.se/
Postat av: jenny y

duktig du är gumman! Saknad på första lektionen yao! -____-

2009-04-27 @ 09:10:58
Postat av: Tuyet

Trang: Saknar dig med gumman.. Haha tanken av fönstret dök upp i mina tankar nyligen.. ^^



Jenny: Tack detsamma gumman.. Jo jag vet.. Sorry babe, jag ska inte glida genom sista månaden mer.. Vi ses på Ons .. I promise.. =D

2009-04-27 @ 19:34:21
Postat av: - t

HAHA! BOM BOM ! nemen hallo där kom du fram HAHAHA!

!!

2009-04-27 @ 22:10:56
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0