Mmm maaat..

Vilken lång dag det har varit för mig.. Slutade kvart i sex idag och för första gången på länge gick jag hem eller snarare mitt andra hem vilket är jobbet.. Hjälpte till med städningen och tog en glass (Solero jordgubb mmmm)..

Sitter just nu och äter wokade grönsaker med riiis.. Har hunnit plugga lite och ska försöka plugga så mycket det går.. Är trots allt trött efter en lång dag men kämpa ska man alltid försöka..

Jag är en riktig period-människa.. Ena perioden äter jag jättemycket mat, allt som finns framför mig.. Den andra perioden äter jag knappt något.. Samma sak med plugg, träning, humöret, festa osv..

Det är ganska svårt och "placera" in i vilket fack en sådan person tillhör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0