Något intressant?

Tio första:
1. Första bästa kompis: Trang
2. Första bil: haha, bobo´s bmw? =D
3. Första kärlek: Ja du..
4. Första husdjur: Var väl en fisk som jag råkade döda
5. Första semester: Vietnam
6. Första jobb: Packade blommor
7. Första köpta skiva: Abba
8. Första riktiga kärlek: Le, my bobo..
9. Första piercing: Navel
10. Första konsert: Har inte varit på någon =/

Nio senaste:
1. Senaste alkoholdrycken: En halv xider
2. Senaste bilfärd:Idag, till och från skolan..
3. Senaste filmen du såg: Marley and Me (något sånt)
4. Senaste ringda telefonsamtal: Anhieu
5. Senaste bubbelbadet: Ett tag sen
6. Senaste spelade cd:
7. Senaste kyss: Igår
8. Senaste gången du grät: I söndags
9. Senaste måltiden: Nyss

Åtta har du nånsin:
1. Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
2. Blivit arresterad? Nej
3. Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
4. Varit på tv? Nej
5. Fått ditt hjärta krossat? Ja
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
7. Haft ett one night stand? Nej
8. Busringt till nån? haha att jag har (A)

Sju saker du har på dig:
1. Underkläder
2. Jeans
3. Vitt linne
4. Grå cardigan
5. Brunt flätande armband
6. Grönt armband            
7. Ett halsband från mamma

Sex saker du gjort idag:
1. Gjorde smoothie till frukost
2. Gjorde klart en inlämning med en polare
3. Gäspat
4. Ätit
5. Pluggat
6. Jobbat

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):

1. Min sexiga,fina,gulliga,uber,gudomliga säng
2. Mina nyköpta gladiatorskor
3. Mobil
4. Solero - glass
5. Älsklings present till mig..

Tre val:
1. Svart eller vit? Vit
2. Sommar eller vinter? Sommar
3. Choklad eller chips? Chips

Två saker att göra innan du dör:

1. Åka jorden-runt-resa
2. Äta allt

En sak du ångrar:

1. Inget speciellt, varför ångra =P..

Kommentarer
Postat av: - t

Jooo! HBG konserten med viet artisterna =D

2009-04-14 @ 21:37:16
URL: http://seimei.blogg.se/
Postat av: Jockää

tack snor denna ; D

2009-04-14 @ 21:53:45
URL: http://jockesmiile.blogg.se/
Postat av: Tuyet

Trang: haha juuste, den hade jag glömt bort.. Cat tien (L)..



Hieu Nho: Jajamen ^^

2009-04-15 @ 08:37:58
URL: http://kentahsunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0