So tired..

God morgon sötnosar..
Hade sovmorgon idag, skönt! Fast det konstiga är att jag känner mig fortfarande trött.. Trött på smärtan och trött på dem.. Detta är kanske en symptom på tjejperiod? Ja, det är det....... Vet ni vad det innebär då? Jo, ni får sitta och höra alla mina klagomål.. Jag har rätt många under denna period..

Jag hatar att sitta under lektionen och har ont i magen.. Speciellt andra dagen för då känns det som jag kan lägga mig ner på marken och spela död.. En död gris...

Jag hatar att känner mig deprimerad och frustrerad för inget....

Jag hatar att känna mig känslig... 

Jag hatar att känna mig som två personer

Jag hatar att hatar...


Ni killar borde ta hand om oss tjejer.. Vi lider varje månad för att kunna ha barn med er!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0