Sweethearts

God kväll sötnosar..
Dagen har varit bra.. Började med att jag tog två tabletter för att försäkra mig att klara dagen utan problem and guess what, i did =D.. Jag kom på en sak idag medan jag satt och väntade på skjuts till jobbet... Jag ser nästan ut som en luffare i skolan.. Haha, jag undrar hur man orka fixa sig varje morgon för att gå till skolan? Jag sover hellre 15 minuter extra än att gå upp och platta mitt hår.. I ettan gjorde jag det typ varje dag.. 30 min lade jag varje morgonen på att fixa mig.. Numera är det 10-15 min sminkning på morgonen.. Man kan tror att jag kommer till lektionen i tid i och med att jag åker bil.. Men icke säger nicke.. Jag kommer alltid några minuter för sent.. Why? jo för min bror brukar alltid vara så seg..

Hihi.. Det är mycket som måste hinnas med under dessa 25 (?) skoldagar som jag har kvar.
1. TU & PM uppsats
2. Eng B NP
3. Sv B mindre uppsats
4. Ma B NP
(hjäääälp, jag ligger back i matte för jag prioterade andra ämnen.. Dags att ta tummen ur röven)
5. Psykologi uppsats
6. Bokrecension
(har inte börjat läsa de 300 sidorna ännu.. fuck)


Det är nog mer fast detta är de saker som jag kommer prioritera... Wish me good luck people..

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0