today is tuesday

ja det är en solig hett tisdag här borta! Har haft sjukt fint väder i 5dagar nu! I söndags va nog hetast! holy sun! =P
imorgon kommer det dock regna tror jag, blörp tråkigt! Jag har SAT på lördag..... men viktigast av allt är att jag skriver min sista engelska uppsats! -.-  Jag orkar inte för jag vet inte vart jag ska börja! Handlar om ens college val. jag vetifan vart jag vill gå!..... Eller jag vet men ja jag är nog fö rlat. haha, den är due till nästa måndag. så jag få fixa det i helgen fan. kriga lite mer sen är det hela över!!!!! SOMMAREN ÄR SNART HÄR! :D WOOOOOOOOOOOOOHO!



TUYET OI, CHEER UP! :P SNART SES VI! FAN VA VI SKA ÄTA O KRIGA ! ;)

loveeee to all my near and dear duckis in sweden. :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0