Vila gör man i graven..

Hej å Hå..på några få .. kan det vara så? Jo, om ni mig nå.. Nej skojar bara med er.. Tänkte bara testa vilka ord mitt vokabulär består av..

Veckan har bara passerat förbi och det återstår några timmar kvar sen har jag lov.. Efterlängtade lov.. Man må säga att "vila ska man göra i graven" men graven välkomna mig först ifall jag inte vila mig vid liv..

På onsdag är det 8 april.. Vet ni vad det innebär? Nej självklart inte.. 070408 = träffade jag en fetknopp (bobo) =D.. Ohhh happy dayyy.. haha..

Uj uj uj... Får inte glömma att önska min älskade Sandy en trevlig resa.. Ät mycket åt mig med gumman oiii.. Hihih.. Håller tummarna för dig och lär dig mycket, så du kan dela med dig dina kunskaper till mig.. I wanna be clever but sometimes .. it goes wrong somewhere in my brain... På tal om det.. Jag är riktigt trög när jag är trött.. haha då tänker jag inte.. Men iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0