walking on sunshine

finally finally home. Kom hem i söndes natt. Sjukt jobbig resa hem för de hände en liten incident haha!
ja de började faktiskt brinna i bussens toalet och vi fick stanna mitt i vägen någonstans i Maryland och hoppa av.. Alla sprang ut som galningar fan.. holy mole! Stod där tills röken gick bort och alla bilar som körde förbi ville ju man bara hoppa på och åka hem! Ajja jag har typ vilat ut mig.. Ska chilla hela lovet faktiskt för de behövs! D:C VAR VEKRLIGEN ETT MINNE ATT MINNAS! berättar senare idag omd et

TUYET OI.. keep it up! Du har ju bloggat jättemycke! Ge den lite färg och taste med bilder vet ja !
Nu blev jag faktiskt sugen på hamburgare i gatuköket.. mums.. fast mest på potatismosen.. (A) !


BYE BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0