Cut Cut Cut Part Two

ha ha ha ha! som tät skrev.... jag klippte mig igår på MESS salon..... Dom har nytt namn och nyrenoverad salong, det var riktigt nice. Hong Kong Killar som klipper där ;) wop wop... dom hette Private Salon innan.. mkt liten men ändå fin och stilren. MESS eller va de nu hette är mkt finare nu och moderna! Me like it like dat..........







nej jag kan inte se normal ut haha, kines ögonnn yääy! men kort blev det va? Mr Jay min hairdresser visste ej vad han skulle göra för mitt hår va så långt och sletet så jag sa "JUST CUT IT" haha men de blev ju väl bra elloor? xD
kortare än förr, känns skönt nu när allt slitet är borta! Back to good hair agian;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0