Det är Tuyet outside!!

Hihi det är så vackert men så kallt! Men det kan man stå ut med.. Hoppas snön finns kvar i åtminstone hela december ut! ^^

Vaknade nyligen.. Ska fixa mig alldeles strax.. Gick ut till köket och kokade kaffe och hamnade i en konservation med papi som lydde så här:

Jag: Hii Papi
Papi: Mmm, så dålig du är. Du vet att det är halt ute men ändå så är du inte försiktig och ramla.
Jag: Mamii, är det du som skvallrat?!!
Hon skrattar
Jag: Jag är som Mamma
Papi: Ja, varför tar du efter det dåliga?
Jag: Det dåliga är fortfarande mamma.. Jag vill vara som henne..

Hihi sådan mor, sådan dotter (A).



Kommentarer
Postat av: - t

hjahaha så söööt pappa :P

2009-12-18 @ 12:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0