Dec. 11, 2009

När halva dagen hade passerat så kände jag verkligen usch, vilken seg helg det kommer bli. Hade ingen lust att hitta på något eller ens orken att göra något.. Men skrattmonstret hittade sig fram ^^ tihihi..

Vi kollade på Saw 6 och pratade på i timmar.. Hon stack nyligen hem blää.. Det var ett riktigt bra tag sen jag hade så roligt ^^.

Tänkte ta en dusch och sedan hoppa i sängen.. Men väntar fortfarande på ett sms från någon.. GRRR!! ^^

Ps.. Skulle egentligen ha åkt ner imorgon.. Men Alex har ett stort prov framför sig, så det blir nog ingen =(.. Blä, jag som fick åka också..

Sov så gott sötnosar..





Kommentarer
Postat av: - t

buu o jag måste jobba =(((

2009-12-12 @ 03:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0