Lite om mig

4 frågor om förhållanden

Är du singel? - Jo visst
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Absolut
Hur många har du varit kär i? - Haha, två? tre? =)
Är du kär just nu? - ;)

- 10 frågor om dig själv

Namn? - Tuyet
När fyller du år? - 24 september (skrev först 23, wtf liksom?)
Några piercingar? - Jag har haft i naveln, men den är borta..
Vad har du på dig just nu? - Nattlinne
Vilken årstid är bäst? - Vår
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna upp bredvid den man älskar där man ligger med ryggen mot honom och han krama om en .. tihihi o^^o.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Hmm, ja du..
Vad är du bra på? Hihi äta
Vem älskar du mest på denna jorden - Finns ingen vackrare än Mamma men hela familjen får räknas som en person ^^
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Det beror nog på hur stor sängen är.. Så länge det inte är svettigt så kan jag tänka mig dela med mig min säng.. Hähä

- 10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? - Det är nog ingen som direkt vet allt men de som vet mest är förmodligen Trang, Sandy och Jenny socker.
Vem är den roligaste av dina vänner? - Tihihi, alla mer eller mindre
Vem är snyggast av dina vänner? - Haha, jag röstar på Trang. (Jag kan se Trang framför mig med världens leende på läpparna när hon läser detta)
Vem är mest partyprisse? - Ingen aning
Vem är den du helst har filmkväll med? Spelar nog inte så stor roll.. Men den senaste var socker..
Vem av dina vänner är mest "evil"? - Ingen aning

- 12 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? - Mamma ♥
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Mest med mami ♥
Vem är farligast i din familj? - Pappa? Kenny?
Vem ser roligast ut i din familj? Anh 2 (Haha, jag hoppas han läser detta för jag vet att han läser min blogg även om han inte våga erkänna det!!!)
Vem är coolast? - Lill skiten (Tony) Tihih
Har ni något husdjur? - Nee
Vem har du mest gemensamt med? - Hmm, det är nog Anh 2. Vi båda är nog snällast i familjen.
Vem står för underhållningen? - Anh 2.. Familjens mun.. Haha
Vem sover du oftast med? Sover själv hihi
Roligaste kvällen med familjemedlem? - Hm, svårt att välja men den senaste var nog då jag och anh 2 impulsåkte till JKPG.. Han var villig att betala mina kläder (Say whaat?!!) men jag ville betala själv och sen bjöd han mig på fika. Hihi så snäll =)
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Innan jag somnade innan
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Samma sak ^^ De låg och kollade på film..


- Annat

Hur mår du just nu? - Jag mår bra tack, fast mensvärk då och då.
Har du piercat dig? - Ja, funderar på att skaffa en navelpiercing igen.
Är du hungrig nu? - Ne
Vad är klockan nu just nu? - 00.21
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Youtube och FB

- Telefon/ Mobil

Vem ringde dig senast? - Kenny
Vem ringde du senast? - En tönt, för han tvingade mig. (A) Inte ofta jag ringer folk.. hm
Vem sms:a till dig senast? - Samma tönt för att berätta att han skulle kissa kl fyra.
Vem sms:a du till senast? - En annan mupp som är förmodligen avundsjuk på Tae Yang nu =P..


- Kärlek

Är du kär just nu? - Hihi, vad tror du?
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du ett förhållande? - Nej
Är du romantisk? - Ne, jag är lat =P haha
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Ne, skulle inte vilja ha en kompis pojkvän heller.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Mm, inte ofta jag gråter men jag har.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Sötaste J
Hur länge höll det? - Några månader
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Singel för tillfället
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej
Vem sov du senast bredvid? - Hm, mamma?
När fick du din första kyss? - 2007
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Ingen aning.. Måste fråga dom..
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Eh, haha nej tack.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej, men han får gärna tatuera in mitt namn (A).
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Ingen aning.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Ooooh, jag vill att han ska ha en blandning av street men samtidigt vara stilig.. Typ en vit tshirt med det fetaste trycket på och ett par slitna jeansbyxor som hänger lite men ändå sitter tajt, en stickad vit kofta över och höga convers (helst helsvarta).. MUUMS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är kär i mig :D (A)

2009-12-18 @ 08:57:28
URL: http://ninanguyeen.blogg.se/
Postat av: - t

oooh så flitigt du har varit med att blogga! kom nyss hem från kylan det snööööar jätte mkt här gumman! tuyet roi Tuyet roi!



AHAH och GE FAN I ATT JAG LOG! hahaha så ful ;) You know me och tack du är med snygg :x Jag ska med göra detta =D kanske :P?

2009-12-18 @ 12:23:46
Postat av: Tuyet

Nina: haha heeeeeeeej!! klart jag är kär i dig och dina bröst ;) haha



Trang: Haha så gullig du är gumman.. Klart du ska ^^

2009-12-18 @ 13:54:04
Postat av: a.2

Vem fan läser din blogg?!?!



Ps. Du är den som ser roligast ut i familjen. Så chilla med livet! ;)

2009-12-18 @ 15:11:50
Postat av: Tuyet

Haha brorsan, det tog väldigt lång tid för dig att publicera din kommentar ;)

2009-12-19 @ 12:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0