Good Mornin Everybody!

Hoppas alla hade en bra fredag, ni festade säkert och söp er fulla :P haha det är bra, viva la livet!
Denna veckan gick förbi ganska fort, vilket var bra. Jag har varit ganska off denna veckan, hm minns inte ens vad jag gjorde i måndags... kanske kommer tillbaka till minnet medans jag skriver detta inlägget tehe :P
I tisdags efter skolan så skulle jag o carol dra shoppa men vi ångrade oss i sista minuten och stack hem till mig istället. pallade inte för båda var aströtta. Kom hem till mig och vi skulle äta men sen bestämde vi oss för att spara magen för vi skulle ut och äta efter Jeans basketmatch.. Sandro kom och joina oss två hos mig.. Satt o chillade... fun fun, runt 6 tiden stack vi till matchen. haha nice game som vanligt, vi vann med 20 något. Tror vi mötte Sachem East. Men det var en bra match de andra laget var bra men vi var lite bättre;) Efter matchen så stack vi hem, alla va för trötta. Vaknade nog sent nästa morgon för mitt alarm inte ringde menmen.. Mobilen är dock "fixad" haha, den fixa sig själv så den fungerar normalt nu.

Mitt julprojekt är klart nu med, det blev riktigt bra. Eftersom holidays är här så va alla grupperna tvunga o göra en video för julhelgodagen. Min grupp som består av Johnathan, Genesis, Matthew och Sandro. Vi bestämde för att göra en Olympiad för Jultomten. Han skulle tävla mot Tandfen eftersom tomten får ju bara "uppmärksamhet" en gång om året och tandfen får det 24/7 året runt. Vi hade tre grenar, fotboll-pajätning och sprint! haha fan va kul vi hade med projektet. Ganska lyckat!! Jag fick spela julbarn som satt på tomtens knä HAHA! fucking fail :P nej men de var kul!
Dock är man lite pissed för läraren höll på o bugga oss och typ trycte ner oss genom att säga att vi inte var i tid och vi kommer inte var aklara och vi kommer ej möta deadline alallala.. motha fucka.. och sa att en annan grupp var "bäst" och dom var "on time" och "On schedule" lalalala..tryckte ner oss 2 andra grupper haha MEN i slutet då vi som "edit" videos kollade på alla tre.. Första var rolig och ok, grupp 1 då. Dom hade ett roligt concept! haah men dom behövde jobba på ljudet och music och graphic och detaljer.. dom var också lite sena med grejer.. men de löste sig till slut... Grupp 2 tror jag de va dom som var "bäst" HAHAH fan va deras video SÖÖÖÖÖÖÖÖG KUK! min lärare blev helt :O för hon hade lagt så mkt självförtroende på dom och tryckte ner oss andra.. haha yeah suck on that........ deras video var förfärlig, jag skojar inte dom hade ingen handling typ... och den var jättekort med hahaha... de va riktigt dåligt.. ush  Slutligen var det min grupps video... TAAADAA! Masterpiece.. nej inte överdrivet men vi hade graphic, musik och bra konstrukt på vår video och vår var roligast och vi hade en story att bygga på plus vi hade bäst kostym och "proops" .. SÅ IN YOUR FACE!  MVG DÅ JA ;) haha

efter onsdags skoldag så körde Carols syster mig o carol till "mall" .. fyfan vi spenderade över 6 timmar tror jag i F21.. fyfan hahah! aldrig mer, gud vad jag tröttnade.. hmm vi gick till macy's lite oh alla butikerna där nästan.. guess etc... skulle köpa outfit för Kimara's 18års fest.. temat var winter wonderland.. vi skulle ha på oss svart med silver detaljer.. vi hittade till slut kläder o ha på oss till festen som tog plats igår.. ush de var kul och shoppa faktiskt men köpte ej så mkt. en svart kläning och några silver ringar...

torsdag: vanlig skoldag.. inget speciellt tror jag... hm just det jag vann för senior favorit kategori "most unique! juppjupp.. jean vann "best dressed male" för ross byggnad.. och carol vann för female best dressed sondo byggnad.. sandro vann funniest laugh haha bög.. CJ vann most spiritual.. hm jazmil vann craziest hair... ganska många jag kände som vann.. KUL, och vi kommer vara med i yearbook...... men de hade vi varit ialf .. haha ush!
jag stack hem efter torsdag.... just de vaknade sent denna dag med haha... kom in efter första lektion hade slutat. skönt! jag skulle stanna efter för "Def Jam Poetry".. men jag pallade fan inte faktiskt. Var ASTRÖTT och min vän ville att jag skulle gå men jag gick inte.. gör ingettt dåååå...... hon hade stöd.. för sen dagen efter ....... igår fredags då så läste hon upp hennes dikter för mig. Dom var riktigt bra, orginellt och fierce.. haha. Me like. hon är bra på att skriva.. kanske bli en poet eller journalist ;);) ...... Efter skolan så hängde carol hem med mig.. vi skulle fixa oss o så.. skulle jobba på ekonomi prjektet men de blev ej AV.... och jag måste arbeta på de idag.. blä.. vi ska vara lärare för en klass o lära dom ett kapitel i ekonomi boken........ fuck that... palla inte men MÅSTE.
vi beställde pizza hem från doninis.. helt ok pizza..... carol gillar tydligen buffalo cheese pizza haha de va gott men inte min smak:P jag gillar peperoni pizza MUMS:D ELLE KEBAB PIZZA ;) fan va jag saknar KEBAB!! huhu käkade inte ens de när jag va hemma i somras haha. fan! :( JA VILL HA KEBAB!!
vi va riktigt trötta och orkade ej fixa oss för festen men vi va tvunga o sätta igång. dock sådär 1 timme innan festen haha.. men de gjorde inget festen va ju lite delayed pga sen ankomst men det var riktigt skoj.. dom hade gjort lokalen till ett winter wonderland haha :D ganska god mat, varierade från ris pasta kött kyckling sallad ! kom nog hem efter tolv tiden men vi hade skoj.. Kimara hade jättefina klänningar på sig så få visa när jag få bilder... eller så kommer dom upp på fb när tjejerna laddar upp....... Så de sägs att de ska snöa idag men jag ser ingen snö här... annars sa dom att de börja imorn.. ajja! life's good..... saknar alla hemma jättemkt! återigen en jul utan er!! HOPPAS ALLA FÅ EN BRA JUL! Kanske bloggar en gång till innan julen mahaaaa..... =D / Sandy Nguyen

Kommentarer
Postat av: - t

fyfaaaaaaaaaaaan vilket långt inlägg och en massa bajs svamel sis. läste till häflten sen gav jag upp HAHAHA men hur som helst.. nice du har haft en troligen busy vecka! keep it up! btw.. har fått din klännign från Jimmy Cho. STORLEKEN är skit stor även om den är S och den är tung också. Shiet!

2009-12-20 @ 03:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0