Hixhix!!

Fick ett sms från posten att EN utav sakerna jag beställde hem har kommit.. Jag beställde ju båda sakerna samtidigt och båda fanns i lagret då jag köpte dom men jag fick bara en utav varorna.. Blääää, blev jätteledsen.. Men tänkte sen att det fixa sig.. Kommer förmodligen nästa vecka..

I fredags åkte jag och hämtade julklappen MEN när jag öppnade den så var den sönder!! Fyyyyy, så arg jag blev!!! Måste ringa och klaga imorgon och de ska se till att jag få den innan jag åker ner till Skåne.. hähä (A)

Annars har det inte hänt så mycket.. Festade i fre på Harrys med mina kk´s.. Men de stack hem tidigare och jag stannade kvar med dom andra sötnosarna som gjorde kvällen komplett..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0