I made it !

Haha jag är glad för jag klarade av en hel vecka av skola! wow jag vet haha! Nej men mina vackra lejon i lejonhagen, det är fredag imorn!! Tack för det! Kl är 16 00 här borta, jag sitter och gör de sista läxorna inför imorgon och sen ska jag plugga på ekonomi prov. Det kommer gå bra, har haft prov flera gånger under veckorna som har gått, men jag har glömt att nämna dom för proven här borta är inte så stora och svåra.

Idag var det en slapp skoldag, jag har världens bästa gympalärare! Han heter Mr Sorbera och han lät mig slippa gympa idag och jag fick ingen skolk på den lektionen och istället för att sitta och glo så gav han mig ett pass till televisions klassen så jag kunde fixa lite på vårt julproject. Fast jag spenderade knappt tid är för min lärare därifrån tvinga mig gå till syon och fixa en grej men när jag väl hade gått till syon så var hon på lunch och jag fick gå tillbaka och min lärare skrev ett pass till mig för att dra till lunch sen fick jag gå tillbaka till klassrummet och då va de bara 15 min kvar av den period:n. haha fan va onödigt. Bara jag som var där 7th period för jag har annars study hall då fast jag hatar verkligen och dra till study hall.. suger fan, sitter bara en massa retarded 10th och 11th graders fjortisar i ett hörn och snackar om en massa bullshit. ÖRK ibland undrar jag verkligen vad som har hänt med all oskyldigheten... haha de är fan inte vanliga barn utan slampiga barn hahah!

Hur som helst dagen slutade väl ok oh de var en ganska snabb dag hehe!! Inte mkt som händer just nu förutom att kämpa fram till jullovet.. 23 dec som jag har tidigare nämnt... fyfan! ialf imorn spelar min vän Chery mot Lindenhurst tror jag.. Basketball.... det ska bli kul nu när basket säsongen är igång igen.  Det var riktigt kul och titta förra året! och plus att det är inomhus till skillnad från när man kollar på football då är de ju fan riktigt kallt på hösten och en match kan vara över 2 timmar typ! Haha kom ihåg sist det ösregnade ju sist på homecoming!!

AJJA just det mina boots som jag har beställt har kommit hem äntligen! tog en vecka fan men jag fick dom till slut och  riktigt billigt pga thanksgiving holiday förra helgen!! . nice price dom kostade 99 något och hade kostat över 100 dollar med tax och shipping men jag fick dom ner till 52 dollar plus de va frishipping snacka om bargining! Oh yeah we like it like that!! SAKNAR ALENG MYCKET, längesen jag pratade med henne! så du får skriva ett mejl nu til mig och spara det efter varje mening så de inte händer som sist:P Mou nou!!

Jean Chery och jag


Kommentarer
Postat av: _keke_

okii lengluui jag ska ta itu med mail o allt heheh :D daaamn faan miss you hehe ! whats gooooin on here? så mkt jag har missat!=?? men jg ser du har kämpat med skolan! GOOOD MEEE TOO! fast jag är mkt latare än dig hahah har mest lekt med människorna här ... fast in the same time menas det lära sig kinesiska efetrsom man måst kommunicera på kin hahah (A) looove to you and tuyets awesome blogg =)

2009-12-04 @ 08:20:32
URL: http://kebukeyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0