I want nobody, nobody but you

Fick en present igår, ett horoskopbok.. När jag började läsa i den så tog den andan ur mig. Shit, det stämde verkligen. Jag blev nästan rädd men jag kunde inte sluta läsa. Tänkte dela med mig några meningar från boken.

Vågen

"Det är av största vikt för dig att du lär dig att stå på egna ben och inte tror att det som andra säger till dig är 100 % korrekt. Du kan vara en aning godtrogen, vilket du behöver komma till rätta med."

"På grund av sin vana att vara tillsammans med så många människor fruktar en del Vågkvinnor ensamheten"

En utav mina rädslor är att känna mig ensam.. Jag är beroende av sällskap .. Sooo true!

"Du är idealist från födseln och därmed framstår alla du möter som så mycket mer än vad de i själva verket är"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0