Oh yes it's friday tomorrow!

hallå där ute i världen!
måste bara säga att jag råka ta sönder min mobil. Buhu, det går varken ej att lyssna på musik eller ringa folk på rätt sätt. AUTO hela tiden! =( Bleh! SAMSUNG ROUGE har jag, haft den i två månader eller 3 kanske? DEN SUGER! Dags för en ny? haha mamma kommer döda mig. oh yes she is.

 

så ser den ut. buhu, äsh I dont really care så länge jag kan ringa och smsa med.

Imorn är det fredag, yess indeed! Fan va gött, denna veckan gick ju som bara den. hehe kämpe man är ;) HM en vecka kvar av skola sen 3 dagar veckan efter och då är det jullov. Tack tack tack! buhu vet ej vad man ska göra i jul, har inte ens tagit upp vår julgran SÄMST! Ajja få se, nästa lördag tror jag det är 19 dec ialf så fyller min kompis Kimara år. Då ska vi festaaaaaaa... Temat är SVART O SILVER!! Snart är det 2010, fan va coolt haha. Förra året så spenderade jag den med Kimara,Sandro  hemma hos CJ !! Det var ganska kul, lite karaoke och mycket mat. damn så fett. cjs mamma va jättesöt, hon är fillipin ahaha så hon laga asmktt mat till alla... DE VA KUL IALF! :D Och jag minns den dagen så började det snöa asmkt haha! Kom hem runt 4 tiden tror jag på natten. damn damn, få se vad jag gör i år....... NYÅR HERE WE GOOOOOO ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0