Osocial

Ooooooooh så osocial jag varit! Loggade in här nyss och såg att lilla Linh hade lämnat spår efter sig.. Hon har varit borta sen september men det känns som hundra år sen =S. Jag hoppas du har det bra där borta gumman!! Håller tummarna för det bästa..


Iii, såg att du har blivit ljushårig gumman.. Skitsnyggt!

Och sen så har man förmodligen varit den sista som grattat Kikki me :(.. Klart att jag visste att hon fyller år idag, tänkte på det förra veckan ju.. Men inte visste jag att det var den 6:e dec idag?! Vad gör jag av mina dagar?

 

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SÖTNOS!!!


Aja, tänkte be om ursäkt för jag inte svara på telefonen.. Jag ska bli bättre på det.. Men kan ni inte höra av er när vi ska boka biljetter?

Tänkte avsluta inlägget med en bild på mig och Trang men i didnt find a pic of me and her.. Som ni vet, min dator kraschade.. Inga bilder kvar.. Hix men ville bara säga att jag saknar dig!

Muaaah

Kommentarer
Postat av: -t

aweee. Jag hör av mig när vi ska boka tuyet oi. Det går väldigt slött med det nu =(. Anyways I MISS YOU TO! Få ta ringa dig när du har en fungerande mobil hihi :x

2009-12-07 @ 14:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0