Sanna ord från hjärtat

En rasande och irriterad jag:

En människa har alltid två val, två vägar att välja mellan. Det ena är att följa sitt hjärta och det andra valet är att följa sin hjärna och visst, din omgivning påverkar dig väldigt mycket men valet ligger fortfarande i dina händer.

Mitt tröga val är att fortsätta i den äckliga soppan och face the fucking truth. Jag tänker inte vara som andra och springa ifrån problemet och lägga skulden på den andra. Nej nej, är man delaktig i det så man vara det från början till slut eller har man ens öppnat käften så ska våga stå för det. Jag står för det jag gjort men jag tänker fanimig inte ta emot det jag inte gjort.

Tror ni på karma? Det borde ni göra, för jag hoppas verkligen att ni kommer få tillbaka det ni orsakat.. Jag har fått ta smällen för det jag orsakat och jag har inte vågat öppnat käften och klaga och det ska inte ni heller!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0