The Last Day Of '09...

has begun! Yah man, sista dagen av 2009 har officielt startat. Klockan i NYC är 01:31 AM just nu och jag sitter fortfarande uppe! Haha borde gå och sova! Alla mina tjejer och pojkar är samlade i Kristianstad antar jag i farmors lägenhet. Jag vet hur det låter MEN, min farmors lägenhet är jävligt cool. Dessutom så är hon ej där haha! Hon är i Vietnam och lever livet som en drottning! Dom firar nyår i asien snart ju! eller om si sådär 12 timmar? Sverige 18 timmar? Och jag ett dygn till.. 24 timmar tills första dagen av 2010. Jäklar, 09 gick extremt fort. Jag känner att jag inet ens var med i året. Yeh where the heck have I been! haha...

Onsdag idag: har man ju jullov som många utav er där hemma! Men dock så är mitt lov över på söndag! Har skola nästa vecka och jag måste göra klart mina projekt läxor jag fick! Tack så jävla mycket. Asså fan vad jag hatar vissa lärare! Jag menar SERIÖST, måste dom göra livet för en surare?! Its fucking Vacation! you dont have Homework on vacations cause if you do then it aint no vacay! Jävula, önska jag var i Sverige just nu så jag kan SMÄLLA raketer! Men nej tyvärr här är det olagligt! :P BRA? DÅLIGT? BÅDE OCH! Ajja, kommer nog inte åka in till city för det kommer vara fult med människor där när ballongen släpps 00.00 senare inatt!

Idag har jag ej gjort så mycket, köpte pizzahut och körde hem till Carol. Där var hon och Jeans lillasyster Melissa. Dom passade carols niece Veronica, riktigt buse men söt! Vi slappade bara och kolla på kläder o ladda hem filmer! Runt 6 PM så åkte vi till skolan för de var basketboll match! Brentwood mot Union Dale! Dom spelade jämt och denna matchen var en bra avslut på året för denna gång haha! Vi låg under med 47-48 och det var 20 sekunder kvar! HAHA vi vann under de sista 10 sekunderna då en i bwood laget gjorde mål! haha fan va åskådarna skrek! Jag skrek också! GÖTT asså, 49-48 stod det och vi vann! haha älskar basketmatcher! Det bästa som finns när en match går BRA!! men just det "slutet" är extra gött haha! man vill faktiskt inte spela emot ett "kasst" lag.. ska spela mot lag som är bra de är då de är bra spel och bra vinst och slutligen en jävla bra MATCH! :D:D WOPWOP!
dessutom så var det andra lagets åskadre riktigt KAXIGA så de va jävligt gött att vi vann! hahah!
Efter matchen stack vi alla hem till jean.. hans mamma maria skulle laga mat! Meatloaf... Det var riktigt gott! Färsk och äkta MAT! och inte skräp mat! TACK TACK!! haha alla är alltid snälla mot mig och dom mobbar Carol. synd om henne ;) HAHA! love her! menmen kom inte hem för så längesen...... suttit här nu i någon halvtimme! hmm hälsa på linh lite snabbt hon har lektion så.... men ajja! GOTT NYTT ÅR TILL ALLA! Hoppas detta året bli ett riktigt bra år. PÅ RIKTIGT nu...... jag skojade att 2009 skulle bli mitt bästa år hahaha! Det var fan i mig det SÄMSTA! Lyckades med NOLL! ajja.:) ärlighet är ju alltid uppskattad mohahaa! Sakanr alla där hemma!
Ps. fick bilder från kim's 18års fest! så check that out!


Matthew, jag och Sandro

Carol och Jag

ha ha ha ha ha, fan börja bli riktigt mullig om kinderna!! eller MER RÄTTARE!

jag och födelsdagsbarnet Kimara Mcgee!! happy Birthday !!!!

sötnosarna! Carol and Jean!! (L)

Temat var Svart och silver in winter wonderland...... Ompa ompa! Very nice!

Kimara och hennes vackra klänning! Få ta och hitta en bättre bild på hela haha! Very nice 2!

Jag, Jean, Cj och Sandritoo!   hah  ha ha gud så vackra!

ok en normal, men sandro kan fan i mig aldrig vara normal ha hahaha! :P ajja
det fanns fler bilder...... orka ej ladda upp alla.... kanske kommer upp på fb en dag och sen har jag lite bilder från den failade julshown vi gjorde i vår studio hahaha! skoj med folket men en riktigt dålig planerad show var det! Big fat F A I L! :)        HAPPY NEW YEAR AGIAN! Kanske blogga senare !!!! who knows GOD NATT! Stay good and positivo! / Sandy Nguyen December 31st 2009 - The last day of the year! TIME: 01:52 AM

Kommentarer
Postat av: big sis

Gott nytt år Sandy oi! So sad =( Kunde inte gratta dig ett ritkigt gott nytt år. I was all busy! Men vi får ta igen det ikväll okay! Inatt så returnar jag och Tuyet till huset! GOTT NYTT ÅR TILL DIG SANDY! Några månader kvar så SAMALS alla hos dig ;)! Btw, you was smookin hot on kims bday! MUAH Löp you em iuuu <3

2010-01-03 @ 14:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0