090211

Hej! Vad tiden går snabbt, det är redan februari månad. Låt se... AH! Alltså bara 3 månader kvar tills Juni månad. Wow vad snabbt det har gått och jag har redan bott här över ett halvår. Time goes by fast when you least noticed it. Hur som helst så har jag nyss pluggat klart! Oh yeh så jag har då gjort klart en läxa i historia där jag var tvungen o läsa 2 långa sidor i den fete historieboken om Usa's inblandning i Puerto Rico under 1800-talet. Efter de så skulle jag skriva ett argument om hela de skitet  på 1 a4sida när jag var klar med det så tänkte jag göra min andra historieläxa vilket är om USA's imperialismen. Skulle leta upp 3 andra länder och se vilka militär källor dom har som usa inte har. Okej jag orkade verkligen inte mer historia efter den första så jag sket i denna. Tar det imorn. Jag fortsatte till Media där jag har nyss avslutat ett projekt och det var att göra en skräckvideo. Det var faktiskt skoj och videon blev faktiskt jättebra. Jag och min grupp var en utav de grymmaste. Jag gillar klassen ibland det bästa är att få leka vid alla de coola apple's datorerna och redigera videon med effekter och massa annat coolt! Hur som helst Apple datorer är jättebra för sånt, video musik editing and crap... I somras förra året(2008) så köpte jag och Trang 2 st apple laptop's åt Tin. Jag fick då såklart checka in datorna av Tin så jag gjorde en video till Linh för hennes 18årsdag. Datorna är verkligen skitbra och deras program är inte så himla komplicerade. JAg vet att Linh blev nöjd med dvd:n hon fick för den va ju redig cool ait;)? haha.. ni som har sett den.

Hur som helst skrev klart en uppsats för media då om hela projektet. Ska börja på ett nytt projekt och det är att göra en musikvideo. Vi ska använda oss av låten "Girl's just wanna have fun" haha.. jaja jag bryr mig inte ... inte direkt min musiksmak men sålänge jag får redigera... ME LAJKE LAJKE!!  Jag trodde jag var klar men nej jag måste läsa en bok på engelska för imorn ska vi diskutera skiten. orkar inte..  Sen så franskan har jag några grejer.. PALLA inte jag skiter faktiskt fullständigt i den klassen. Fk it ......... anyways bye bye........ - Sandy

Kommentarer
Postat av: Therese

Sandy, trevligt att du lämnade ett spår i min blogg så jag hittade din :) hur har du det i Usa? Jag kommer och hälsar på dig när jag har tagit studenten för jag orkar inte med Sverige längre ;)

2009-02-15 @ 22:44:31
URL: http://tessother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0