Back

Har varit upptagen och allmän trött de senaste dagarna.. Det har hänt en hel del under helgen och ska skriva en liten sammanfattning på det..

Fredagen fick man besök av sin älskling Trang.. Vi satt för det mesta och pratade och fixade våra naglar inför den kommande festen som skulle inträffa dagen därpå.. Roligt roligt .. Saknar flickan! ^^

Lördagen jobbade man fram tills klockan sex.. Det brukar gå segt på jobbet på lördagar men denna gång fick man besök av T & T.. Fick mina grejer inför festen och älskar skorna.. Tack anh!! Men det jag skulle ha på mig på festen var för kort.. Den såg tydligen längre ut på bilden.. Sötnosen Jenny fick vara min räddare.. Tack gumman! Och grattis i efterskott =D..

Senare mot kvällen var det dags.. Tjockisen och hennes vännina hade fest.. Tack för att man fick komma tjejer..

På tal om lördagen kom jag på vilka humörsvängningar jag hade.. ouf .. inte roligt det..

Söndagen började i en pizzeria.. Personer från gnosjö  som var på festen dagen innan hade tydligen en samling.. Haha "bakis" mat var det som gällde? =)..

Senare mot kvällen bestämde gänget sig för att åka till Stockholm efter vi hade pratat med tjejerna och steven på telefon... Ofta man åker upp till Sthlm för att träffa skåne-gänget? haha men what the hell.. Vi hade ändå inget och göra ju.. Vi impulsåkte och hade sjukt roligt..



Kommentarer
Postat av: Jimmy :)

haha ohow fun :)

2009-02-11 @ 22:47:35
URL: http://twogram.blogg.se/
Postat av: - t

thats what I call LIVEING OUR LIFFEEEEE ashaha

2009-02-13 @ 00:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0