^^

Har typ precis kommit hem från hjärtat och har hunnit äta.. Det blev våfflor med grädde, sylt, glass och vindruvor till frukost och jag klarade mig på det tills jag kom hem.. Helt unbelievable.. haha ..

Jag behöver klippa mina toppar, det är helt slitet. Knappt att man kan röra på det utan att fastna med fingrarna någonstans i djunglet.. Men mitt hår är äntligen långt ..

Btw jag har läst ut andra boken ur Twilight.. Det tog mig fyra lässtunder innan jag blev klar och boken är verkligen superbra!!! Rekommenderas verkligen..

Aja, ska kila och diska nu.. Ha en trevlig kväll.. Muah

// T

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjärtat saknar huni mycket!!!

2009-02-15 @ 21:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0