IF YOU're OUT THERE THEN SHUT UP AND DON't SING ALONG !!!

haha... lugn chilla... minns ni ventilations-processen jag skrev om på SEIMEI bloggen.. hahaha ja de e vad jag har just nu.

Hur som helst, fasiken vad mycket snö det är utomhus. Det är väldigt kallt och jobbigt just nu. Vädret suger kuk och man vill bara skjuta någon i baken. Åh vad skönt det hade varit. Synd att det är olagligt att använda vapen under vardags-tid. Annars hade jag banne mig ägt ett helt förråd med sådana. Nej jag skojar bara, så tror inte att jag är något freak som är helt into vapen som vissa idioter är i denna världen. C-S SHIT OCH KRIGS SPEL. herregud stackars. Har jag någonsin berättat om en man som var 24 år men hans hjärna fungeradesom en 11 åring?! INTE?:O OH NO då ska jag berätta för er.

Det var så här en vacker dag så bestämde sig min kära f.d skola i Sverige att vi skulle ta en liten aktivitets resa till den berömda Yngsjö byn i Skåne. Vi skulle alltså vandra till "centrala" yngsjö strand. Åh vilken lång strand promenad men det var riktigt trevligt asså. Vattnet var inte ens kallt. Hur som helst, på bussresan dit så var vi inte ensamma i bussen nej. 9D min f.d klass då och en 24 årig "man" var i bussen och latjade. Vi var sjukt coola asså. Skojar NOT (A)......
Iallafall, jag tyckte han såg fett skum ut. Min vän Kosovare var ju bäst, hon dampade som vanligt och gick på den hära stackaren. "TJENA KOMPIS, HUR MÅR DU IDAG?" frågade hon honom. ALLA FLABBAR! JA, till och med jag.
Han trodde att hon var hur trevlig som helst och började prata C-S och DOTA med henne och om andra krigsspel. Han tog till och med ut sitt kärbara spel med. Jag minns att det stod KILLERS and något på det. Den hära "mannen" började snacka om hur han gillade vapen och hur skoj det var att skjuta människor. Ja, alla i min klass som bara var 15-16 år tyckte ju han var hur trög som helst. Min vän Kosovare frågade honom då "Gillar du tjejer?" Ja då kom han med världens coolaste svar, jag skojar inte (A).. "JAG GILLAR STRIDSVAGNAR" sa han. HAHAHAHHAHAHHAHAHAH
snip snap slut. =] HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH


historien fortsätter med att han börja berätta om sin vän som hade militär kostym och en massa basucaaas hemma i sitt föråd och att han tyckte hitler var bra. Ja där satte vi punkten. Alla i klassen flyttade från bakre delen av bussen till främe delen. Ja, vi alla vet att nasism och rascism är bara slöseri med tid att lägga på.  ORKA LÄGGA TID PÅ ATT HATA NÄR DU KAN ÄTA, FESTA, NJUTA och latja med LIVET. Ja folk är ju sjukt tröga ibland men det är ju inte alltid deras fel, dom har ju inte haft RÄTT vägledning under deras uppfostran. TOO BAD. Life ain't fair.

/ Sandy - jag mår mkt bättre nu hahaha:P OMG.... you guys must think Im sick in the head yaaaaaaaaah! :P haha ska gå och laga mat nu adjö.

Kommentarer
Postat av: - t

AHAHA you go siis

2009-02-07 @ 00:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0