Körkort

Kom hem för drygt en timme sen och har hunnit äta och diskat .. Varit i skolan i 11,5 h.. Fast det kändes inte som en lång dag, utan en dag med skratt, galenskap och plugg.. Hade matteprov idag och mitt vanliga kännetecken under ett sådant prov  är att jag gör slarvfel.. Så typiskt!!! Jag läser frågan snabbt och sen svara.. När ska mitt beteende ändras när det gäller detta? Usch usch usch..

Har haft körkortslektion och informationsträff idag.. Känner suget på att lära mig hantera en bil men det är snö ute och pappa vägrar ta ut mig på vägen nu.. Och det är jag förstående över men när ska detta försvinna? Hihi, det känns helt overkligt att jag ska bli 18 år.. Det känns absolut inte som det ..

Men iaf, keep on fighting söta läsare.. // T

Kommentarer
Postat av: - t

bruum bruum. bee carefuuulon the hiighwaaay =D

2009-02-18 @ 21:21:59
Postat av: Sandy

du har några månader kvar innan du blir 18!!!

2009-02-18 @ 23:52:15
Postat av: Tuyet

Jo, jag menade 18 i år.. Hade inte ork att redigera om det ^^

2009-02-19 @ 00:35:42
Postat av: Sandy

haha va? Tuyte vad menar du?

2009-02-19 @ 01:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0