Nu åker jag!

God morgon..
När alarmet ringde idag trodde jag att det var fredag och att jag hade missat bussen till praktiken.. Haha, men insåg senare att det är lördag idag vilket innebär att om ca tre kvart åker vi till Dalarna..

Igår satt och laddade hem musik och uppdaterade Ipoden.. Det tog mig va 2-3 h att göra det.. Hihi, hoppas det duger nu annars blir jag ledsen.. Eller nej, jag köpte ju en bok i tisdags.. Otroligt men sant heter den.. Jag tycker det är så mysigt att bara ligga på sängen och läsa.. Hihi..

Ska dricka upp mitt kaffe nu sen gå och fixa mig sedan packa min väska med mat..

Ha det så bra ... Puss / T

Kommentarer
Postat av: - t

waaaaaaaa!! redan. awwwwww! dumma TUYET jag kunde inte nå dig på din tele igååår :(

2009-02-28 @ 09:13:29
URL: http://seimei.blogg.se/
Postat av: - t

MEN have a nice trip TOO DALARNAAAA=D

2009-02-28 @ 09:14:52
URL: http://seimei.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kämpa och kriga bland män och kvinnor i tighta skidoveraller. IMY already Babi!

2009-02-28 @ 11:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0