Rubrik


Känns verkligen skönt att denna vecka är snart över.. De proven jag har gjort under veckan har verkligen lagt sig på mina axlar.. Stressat är det man ha gjort men det känns samtidigt skönt när det är över..

Än så länge är jag nöjd med mina insatser men får se vad lärarna tycker..

Sandy oi, vad sägs om denna ras? =D..

http://ss11i01.stream.ip-only.net/images/album/04/07/54/762/thumbs/27eb95c6bc9ddc8c_532_399_JPEG_scale

http://brakkan.com/Presentasjon/Amigo.jpg

En pomeranien / dvärgspets



Jag själv skulle vilja ha en sådan från denna ras och det vet min bobo och mamie om.. Men jag känner mig inte redo att skaffa en för djurets gullighet.. Hihi, men att kolla är väl inte fel? =D

Skulle vilja ha en när jag flytta ut i framtiden.. Men kan inte någon utav mina kompisar skaffa en och låta mig leka med hunden? Haha

// T



Kommentarer
Postat av: Sandy

den är söt men inte min typ.. huvudet är för litet:P ser lite ful ut haha.. nej ska ej vara för taskig! I miss you tuyet!

2009-03-06 @ 23:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0