Skitstövel

Jag hade aningar om att mitt busskort inte hade några resor kvar men jag glömde bort att fylla på det i skolan.. Man får fem resor varje gång man tankar den.. Hann inte ta kontanter från mamma när jag sprang ner till busshållplatsen.. Steg på bussen och ja, jag hade rätt.. Inga resor kvar och det enda jag hade i fickan var mitt bankkort!!! Fick inte åka med och jag steg av. Ringde min lärare och nu sitter jag här .. Varför tar de inte emot bankkort på bussen för?!..

Aja nästa buss går om 15 min.. Lika bra att kasta bankkortet och köra kontanter överallt ju.. Och om lilla Gnosjö kunde ha automater lite överallt hade det ju varit bättre..

Dumma buss, dumma chaufför och dumma gnosjö.. Aja, vilken morgonen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

H, your day got a really awful start but it will be better. I wish you that and much more! =) ILY

2009-02-20 @ 10:46:52
Postat av: - t

haha troi oi vilken start. gumman cheer up och dumma buss o dumma chauförr ^^

2009-02-20 @ 17:26:33
URL: http://seimei.blogg.se/
Postat av: emma

sv:Tack så mycket:)

2009-02-22 @ 21:24:19
URL: http://styleby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0