Unfaithful

God morgon där..

Jag känner mig utvilad för en ny skoldag.. Tur att man har en som natta en vilket resulterar att man sover djupare.. Hihi o^^o.. Jag har mycket att göra denna vecka men just nu känner jag mig i alla fall redo att möta nya utmaningar.. Men när tröttheten smyger sig fram så är det annorlunda..

Just nu har vi inget vatten hemma och jag kan varken duscha eller borsta mina tänder.. Vad ska jag göra? Ringa till skolan och säga att jag inte tänker gå stinkande eller gå till skolan och borsta mina tänder? Men jag måste ju också duscha? Haha detta är helt sjukt..

Har medicinisk grundkurs på morgonen och vill ju inte missa prat- och den fnissigastunden med sötnosen.. =(..

Önskar er en fin start på veckan..

PS.. Vart är du Trang oi?? Jag saknar dig...

Puss // T



Update

Vi fick tillbaka vattnet kvart över åtta.. Kom 30-40 minter för sent men det gjorde inget, i think.. Jag nämnde om att jag är redo att möta utmaningar och det stämmer inte.. Jag är för kär i min säng och jag vill bara ligga på min säng.. suck =(..

Kommentarer
Postat av: Phuongiie

HAHAHA oojjj, vilken sammanträffande, du ha inte ens den chansen att borsta i skolan för vattnet i skolan är också avstängd! >.< HAHA positivt start av veckan! :D och jag är här och vänta på diig tjuuckiiis! ^^ sääs snart! muuaahh*

2009-02-23 @ 08:47:15
URL: http://vkp91.blogg.se/
Postat av: Tuyet

Phuong: Haha, jag fick höra det också.. Hoppas vi inte har gympa nu.. Haha vi kan sitta och snacka istället.. Vi ses snart gumman.. Muaah

2009-02-23 @ 09:39:34
Postat av: - t

Tuyet iiiuu =D Trang ne ;)! im no where. just hiding from the reality ahha =D

haha no vatten? sjukt snart ska jag duscha i varmt vatten haha men hoppas att du har dt bra nu gumman (L) MUAH kan inte ringa dig :( sloot på money i mobilen =D

2009-02-24 @ 07:45:51
URL: http://seimei.blogg.se/
Postat av: map

så fattig du är trang. Trodde vi var comviq kompis :( Aja du får väl gömma dig så gott du vill. //map

2009-02-25 @ 12:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0